TEPAS

Saung Panineungan

Haturan wilujeng sumping ka urang sunda anu nyunda, atanapi ka singsaha wae nu kersa cunduk rurumpaheun dina ieu rohangan,maluruh kaluhungan galuh naratas kajayaan pajajaran,guguru ka urang baduy sakola ka kampung naga keur pikeun ngajaga ngariksa lemah cai nu hamo lali ka temah wadi.cag heula urang eureun tina haliah dunya, urang reret heula lengkah keur pikahareupeun. urang sami-sami meungkeut kadeudeuh simpay kanyaah,mihari silaturahmi misubur dulur pikeun batur pakumaha, ka sadayana mugi kersa cunduk masihan piwejang atanapi koment, di antos pisan ku simkuring…….wasss

 

seluruh tubuh melepuh tak berdaya,bulu-bulu berguguran laksana daun-daun di musim gugur,kulit-kulit merah padam tersengat panas dunia yang kian meninggi.tak ada tempat untuk berteduh melepas lelah mengeringkan peluh, semua tak berakhir tak berujung, padahal nafas seakan tersenggal tertutup awan2 yang hitam.AKU mulai mengaduh kelelahan,merintih kesakitan dan berteriak kesakitan, di antara dunia yang bergelombang,berduri dan ber-alaskan keangkuhan.semua tak peduli akan aku yang payah ketakutan, kekeringan dan kehausan.

 

“WILUJENG SUMPING”

Click to play BAGUS BANGET
Create your own postcard - Powered by Smilebox
Make a Smilebox postcard

24 Tanggapan to “TEPAS”

  1. takaramono Says:

    Assalamualaikum Wr. Wb

    Punten ah bade ngiring cocoretan. Nepangkeun atuh,..sim kuring oge urang sunda,..mung hapunten teu patos tiasa nganggo bahasa sunda anu ,..ari cita-cita mah hoyong ngamumule bahasa Sunda. Nuhun ah…sok atuh tambih seratan-seratan na.

    Wassalam

  2. remajaislam Says:

    Ass.seblmnya salam Ta’aruf…

    Kami dari Redaksi Buletin Remaja Islam SMA se Kota Bandung meminta Sahabat-sahabat YC untuk me-link halaman Blog kami di Blog Sahabat-sahabat, agar syiar dakwah kami bertumbuh dengan pesat… dan semoga selalu di Ridhai oleh Allah SWT ( Rizky Febriansyah )

    http://www.remajaislam.wordpress.com

  3. asssalamualaikum..sampurasun dulur…duh sim kuring reeus pisan ngaos seratan salira. Manawi asa tos langki ngaos seratan ku bahasa karuhun teh. Mugia ieu tiasa janten emutan kanggo urang sunda anak incuna ki sunda kanggo mulasara basa anu luhung ieu..

    nuhun dulur…..

  4. Assalamu’alaikum wr wb.

    Punten, abi teu ngartos artina. hehe dah 2 taon lebih di Bandung tapi blm bisa basa Sunda. Kira2 ada yg mau ngajari privat basa Sunda gak yah?😛

  5. satuju sareng kang agus. Da saha deui nu bade ngamumule basa sunda pami sanes urang sunda nyalira.
    @k Chalim
    belajar weh ka kang koko..😛

  6. hiks..hikss..tapi kirang ngartos ku basa nu diangge na😦
    hatur nuhun kang..
    btw, remaja islam udah geuning bikin blog teh. gampang kan?

  7. ihhh hatur nuhun pisan kanu parantos kersa cunduk rurumpaheun ka saung simkuring,,,,,…

  8. Assalamu’alaikum Wr.Wb.

    kumaha damang baraya? ieu teh sareng kang koko tea salah sawios inohong urang sunda damang? wah tos gaduh Weblog ayn mah sae..sae…sae…

    wassalam

    ilyas

  9. muhun kang abdi koko. kamana wae atuh akang teh?meni teu emol-emol,kumaha daramang?nuhun upami damang mah eta pisan nu piharep siang sareng wengi. hatur nuhun nya kang!di antos silaturahim deui di TC!

  10. FS ABANG:nunokeren@kasep.co.id

  11. rizky febriansyah Says:

    Kang gmana kabarnya?……

  12. alhamdulillah baik

  13. asalamualaikum…wah blog yg bagus”””goodluck”

  14. wilujeng tepang

  15. ehm….wilujenk..wilujenk…
    damang cuuu…
    punten ah nini nembe berkunjung…
    emh..nini??

  16. teruslah bergerak hingga kelelahan itu lelah mengikutimu teruslah berlari hingga kebosanan itu bosan mengejarmu teruslah berjalan hingga keletihan itu letih bersamamu teruslah bertahan hingga kefuturan itu futur menyertaimu tetaplah berjaga hingga kelesuan itu lesu menemanimu …..

  17. USA pisan eung .

  18. muslimfisika ITB Says:

    asw.

    wow, this a nice blog.

    I like it.

    salam kenal dan
    selama tberkarya melalui tulisan.

  19. salam knal juga……

  20. ngiring ngarojong ah ti putra garut

  21. tepas teh geuning meni bumetah kitu…
    paninengan nuar kahayang nu mibanda implengan.

  22. Punten bade ngiringan cocoretan sakeudik nepang keun simkuring Urang Bandung , Ti uyut dugi ka Aki dugi Ka pun Bapa Asli Bandung . cita-cita mah hoyong ngamumule bahasa Sunda sareng seni sunda .

    khatur nuhun

  23. sae pisan nya,,,,,mugi” ue teu dugi ka hilap kna budayana nyalira,,,,da ts ktinggal gningan pemuda sreng pmudi sunda zaman kiwari mh seueur anu ts hilap kna budayana nyalira,,,,

  24. alhamdllah.. raos d aos raos k danguna.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s